Jakie kampanie reklamowe realizujemy?

Reklama strony w wyszukiwarce

Wyświetlamy w wyszukiwarce reklamy linkujące do Twojej strony. Reklamy są targetowane na słowa kluczowe odpowiadające temu,
co oferuje Twoja firma. 

Telefoniczne pozyskiwanie klientów

Wyświetlamy w wyszukiwarce reklamy, które generują bezpośrednie połączenia telefoniczne do
Twojej firmy.

Kampanie remarketingowe

Wyświetlamy reklamy osobom, które już były na Twojej stronie.
W ten sposób zwiększamy prawdopodobieństwo
konwersji. 

Dlaczego warto reklamować firmę w Google?

Szybkie pozyskanie ruchu

Reklama w Google już od pierwszego dnia działania pozyskuje wartościowy ruch na Twoją stronę.

Dokładne targetowanie

Wyświetlanie reklam można nakierować na wybrane miasta lub regiony, słowa kluczowe, czy godziny i dni.

Maksymalizacja efektów

Remarketing pozwala na pozyskanie klientów, którzy byli na Twojej stronie, ale wtedy nie byli gotowi na zgłoszenie.

Posiadasz już reklamę w Google?
Zgłoś się po bezpłatny audyt.

BEZPŁATNY AUDYT

Jak realizujemy kampanie reklamowe w Google?

01
Wybór formy
reklamy

Wybieramy najlepszą formę reklamy do osiągnięcia Twoich celów biznesowych.

02
Stworzenie struktury kampanii

Tworzymy strukturę kampanii na koncie Google Ads, aby zaplanować całość działań reklamowych.

03
Utworzenie
reklam

Tworzymy reklamy, które będą potem wyświetlane w wyszukiwarce lub sieci reklamowej Google.

04
Systematyczna optymalizacja

Stale monitorujemy działanie reklam i na bieżąco wprowadzamy zmiany, aby osiągać jak najlepsze wyniki.

Dlaczego localsee?

Zauważyliśmy, że większość lokalnie działających usługowych i handlowych firm, nie korzysta z możliwości, jakie daje reklama w Google. Przedsiębiorcy albo nie reklamują się w ogóle, albo prowadzą taką reklamę samodzielnie, co przy braku fachowej wiedzy rzadko prowadzi do dobrych efektów. Sprawia to, że budżet na reklamę jest “przepalany” zamiast generować przychody.

Wiele firm działa w ten sposób, ponieważ pokutuje przekonanie, że prowadzenie reklamy przez agencję reklamową wiąże się z wysokimi kosztami, długą umową i brakiem przejrzystości efektów. Faktycznie, z pewnością w niektórych agencjach tak jest, ale nie w naszej.

Zgłaszając się do nas otrzymujesz prowadzenie skutecznej reklamy w koszcie dopasowanym do wielkości kampanii, elastyczną umowę, comiesięczne przejrzyste raporty i stały dostęp do prowadzonego przez nas konta Google Ads. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jakie rezultaty uda nam się osiągnąć.

Szybkie dotarcie do
nowych klientów

Znajomość systemu
Google Ads

Stałe ulepszanie
działania kampanii

Skuteczne komunikaty
reklamowe

Przejrzyste działania
i wyniki

Wyprzedzenie
konkurencji

Klienci o nas

Dawid Krajewski
Dawid Krajewski
Właściciel w Powypadkowo24
Read More
Firma ma bardzo fachowe podejście do klienta. Prezentują pełny profesjonalizm i zaangażowanie, a pomoc i radę otrzymamy w każdej chwili.
Jarosław Kowalski
Jarosław Kowalski
Manager w Słoneczna Willa
Read More
Polecam firmę localsee z czystym sumieniem. Pełen profesjonalizm w podejściu do klienta – zawsze można liczyć na pomoc, dobrą radę i niemal natychmiastową odpowiedź, a do tego wiedzą, co robią, ponieważ nasza wizytówka bardzo szybko zajęła czołowe miejsca w wynikach wyszukiwania!
Dawid Drąg
Dawid Drąg
Wpółwłaściciel w Adwil
Read More
Oferta „szyta na miarę” specjalnie dla naszej firmy. Sprawna współpraca z dobrym efektem. Polecam.
Dominik Kajdan
Dominik Kajdan
Właściciel w OSK MASTER
Read More
Bardzo dobry kontakt oraz profesjonalne wykonanie usługi. Jestem w pełni zadowolony ze współpracy. Serdecznie polecam!
Artur Olejniczak
Artur Olejniczak
Właściciel w EstateStreet
Read More
Polecam Localsee i Pana Dawida. Indywidualne podejście do klienta, bardzo dobry kontakt i cierpliwość dla laika w kwestii pozycjonowania, to zdecydowane plusy współpracy. No i najważniejsze – pozycjonowanie działa 🙂
Vlad Urbanskyi
Vlad Urbanskyi
Właściciel w EL-COM
Read More
Jesteśmy zadowoleni, ponieważ nasze wyniki poszły w górę.
Przemysław Polowiński
Przemysław Polowiński
Właściciel w IQCHOICE
Read More
Firmę oceniam bardzo dobrze ze wględu na wysokie zaangażowanie oraz aktywne wychodzenie z sugestiami na nowe drogi rozwoju.
Aleksandra Starotecka
Aleksandra Starotecka
Marketing Manager w Passive Instal
Read More
Bardzo dobry kontakt z klientem. Pan Dawid zawsze pomocny oraz profesjonalny. Ze wszystkich powierzonych zadań firma wywiązuje się bez żadnych zastrzeżeń. Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie tak samo owocna, a nawet bardziej niż do tej pory. Polecam 🙂
Adam Kłosowicz
Adam Kłosowicz
Właściciel w Polprofili
Read More
Współpracujemy już pół roku i jestem bardzo zadowolony z naszej współpracy. Wszystko na czas, a warunki współpracy przejrzyste.

Skontaktuj się z nami i sprawdź, czy również Twoją firmę potrafimy zareklamować.

ZAMÓW ROZMOWĘ

FAQ

Jakie są koszty prowadzenia reklamy w Google przez naszą firmę?

Na koszt prowadzenia kampanii reklamowej w Google składa się koszt współpracy z nami (utworzenie i obsługa kampanii) oraz koszt budżetu reklamowego (płatności za kliknięcia reklam, które idą do Google). 

 

Koszt współpracy jest uzależniony od stopnia złożoności całej kampanii reklamowej, na którą może się składać od kilku do kilkunastu mniejszych kampanii reklamowych na koncie Google Ads. Im więcej produktów, usług lub lokalizacji mamy reklamować, tym więcej czasu musimy poświęcić na utworzenie i optymalizację kampanii, a więc tym większy jest koszt współpracy. 

 

Z powyższych względów koszt reklamy ustalamy zawsze indywidualnie. Analizujemy wszystkie czynniki i przedstawiamy Klientowi budżet, jaki będziemy potrzebować, aby skutecznie reklamować jego firmę. 

 

Generalnie, koszt prowadzenia płatnych kampanii w Google waha się u nas od 399 zł do 999 zł netto miesięcznie.

Jakie mogą być koszty budżetu reklamowego dla Google?

Budżet reklamowy dla Google ustalamy zawsze indywidualnie z Klientem biorąc pod uwagę to, jakim budżetem dysponuje, jak wysoka jest konkurencyjność fraz (im więcej firm reklamuje się na te same frazy, tym droższe kliknięcia) oraz jaki jest miesięczny potencjał wyszukiwań fraz, na jakie się reklamujemy (im częściej wyszukiwane są frazy, tym większy budżet jest potrzebny, aby reklamy się zawsze wyświetlały). 

 

Korzystamy z narzędzi, dzięki którym możemy ocenić jak często wyszukiwane są dane słowa kluczowe odpowiadające produktom i usługom Klienta, i na tej podstawie ustalamy odpowiedni budżet. 

 

Generalnie, budżet jaki nasi Klienci przeznaczają na reklamę w Google waha się od kilkuset do kilku tysięcy złotych brutto miesięcznie.

Jakie dajemy opcje płatności za budżet reklamowy?

Opcją przez nas preferowaną ze względu na prostotę rozliczeń jest podpięcie firmowej karty Klienta i automatyczne ściąganie płatności od firmy przez Google. Zdecydowana większość naszych Klientów wybiera tę formę. 

Drugą opcją jest rozliczenie budżetu na fakturze, czyli nasza firma wykłada pieniądze na reklamę Klienta, a w kolejnym miesiącu z nową fakturą następuje rozliczenie wydanej przez nas kwoty. Taką opcję możemy zaoferować wyłącznie w przypadku budżetu miesięcznego do 1000 zł brutto.

Czy dajemy gwarancję konkretnych efektów?

Nie, ponieważ nie da się dokładnie przewidzieć, jaka będzie skuteczność reklam, czy koszt kliknięć. Jest to zależne od trzech czynników, a mianowicie:

  • jakości strony docelowej,
  • trafności reklam,
  • stawki za kliknięcia. 

Jakość strony docelowej system Google Ads określa biorąc pod uwagę nasycenie  treści słowami kluczowymi, na które się reklamujemy, jakość wizualną domeny oraz jakość treści. Te trzy czynniki prowadzą do mniejszego lub większego zaangażowania użytkowników na docelowej stronie. Im większe zaangażowanie (liczba odsłon stron, spędzony czas, zgłoszenia przez formularz), tym większa premia od systemu reklamowego, czyli niższe koszty kliknięć i wyższe pozycje reklam.

 

Trafność reklam określana jest przez to, jak chętnie użytkownicy klikają nasze reklamy. Im lepiej reklamy są stworzone (napisane i zaplanowane pod kątem tego, na jakie słowa mają się wyświetlać), tym wyższy współczynnik klikalności tzw. CTR. Z kolei im wyższy CTR, tym większa premia do trafności reklam.

 

Stawka za kliknięcie reklamy tzw. CPC, to kwota, jaką jesteśmy skłonni zapłacić Google za kliknięcie reklamy powiązanej z danym słowem kluczowym np. za frazę “nieruchomości wilanów” możemy być skłonni zapłacić 10 zł, a za frazę “nieruchomości mokotów” 5 zł. 

 

Częstotliwość wyświetlania reklam oraz ich koszty, są zależne nie tylko od jakości strony docelowej i trafności reklam, ale także od tego, jakie stawki za kliknięcia reklam jest skłonna płacić konkurencja i my np. jeśli większość konkurencyjnych firm jest w stanie płacić 7 zł za kliknięcie, a my tylko 3 zł, to pomimo naszych najlepszych starań i stworzenia doskonałej kampanii, reklamy nie będą się często wyświetlać, a być może prawie w ogóle jeśli dysproporcja w stawkach będzie znacząca. 

 

Z powyższych względów nie dajemy gwarancji na to, że uzyskamy X kliknięć w koszcie X. Nie mamy wpływu na wszystkie aspekty procesu, więc nie gwarantujemy nic oprócz najwyższej jakości pracy.

Jak wyglądają nasze raporty?

Klienci otrzymują od nas mailowe raporty co miesiąc, a obejmują one takie dane jak:

  • wydany budżet,
  • średni koszt kliknięć (CPC),
  • współczynnik klikalności (CTR), 
  • liczba wyświetleń,
  • liczba kliknięć,
  • % udział wyświetleń wśród konkurencji,
  • % utrata udziału wyświetleń przez jakość reklam,
  • % utrata udziału wyświetleń przez budżet.

Wszystkie dane są podzielone osobno na kampanie reklamowe i przedstawiamy je w taki sposób, aby Klient mógł samodzielnie bez problemu prześledzić zmieniające się z miesiąca na miesiąc statystyki. 

Dane raportujemy na Dysku Google w specjalnym arkuszu. Ponadto, nasi Klienci oprócz raportów mają stały dostęp do założonego przez nas konta reklamowego Google Ads, gdzie można monitorować dodatkowe parametry efektywności reklam. 

Czy dajemy dostęp do konta reklamowego?

Na początku współpracy zakładamy nowe konto reklamowe Google Ads. Klient ma stały dostęp do konta przez cały okres współpracy z nami.

Jakie czynniki mają wpływ na koszt kliknięć (CPC)?

Koszt kliknięć reklam jest uzależniony od:

  • jakości strony docelowej,
  • trafności reklam,
  • stawki za kliknięcia. 

Jakość strony docelowej system Google Ads określa biorąc pod uwagę nasycenie  treści słowami kluczowymi, na które się reklamujemy, jakość wizualną domeny oraz jakość treści. Te trzy czynniki prowadzą do mniejszego lub większego zaangażowania użytkowników na docelowej stronie. Im większe zaangażowanie (liczba odsłon stron, spędzony czas, zgłoszenia przez formularz), tym większa premia od systemu reklamowego, czyli niższe koszty kliknięć i wyższe pozycje reklam.

 

Trafność reklam określana jest przez to, jak chętnie użytkownicy klikają nasze reklamy. Im lepiej reklamy są stworzone (napisane i zaplanowane pod kątem tego, na jakie słowa mają się wyświetlać), tym wyższy współczynnik klikalności tzw. CTR. Z kolei im wyższy CTR, tym większa premia do trafności reklam.

 

Stawka za kliknięcie reklamy tzw. CPC, to kwota, jaką jesteśmy skłonni zapłacić Google za kliknięcie reklamy powiązanej z danym słowem kluczowym np. za frazę “pozycjonowanie stron” możemy być skłonni zapłacić 5 zł, a za frazę “pozycjonowanie wizytówek” 2 zł. W przypadku kampanii remarketingowych nie powiązanych z żadną frazą, a tym, że użytkownik wcześniej był na naszej stronie również można ustalić maks. CPC.

Czy masz jakieś pytania?

Zamów bezpłatną rozmowę z naszym doradcą, aby uzyskać ofertę lub odpowiedzi na swoje pytania. Możemy porozmawiać np. o tym:

Najczęściej współpracujemy z firmami, które zatrudniają od kilku do kilkudziesięciu pracowników, także szczególnie polecamy kontakt jeśli Twoja firma zalicza się do tej grupy. 

Wypełnij formularz

Zamów rozmowę

Zaproponuj rozmowę, a chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

contact

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

ZAMÓW BEZPŁATNĄ ROZMOWĘ

Zadzwonimy do Ciebie, aby Ci pomóc. Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów bezpłatną konsultację

Zadzwonimy do Ciebie, aby Ci pomóc. Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie.