Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony internetowej (ang. SEO)  jest de facto szeregiem systematycznie wykonywanych czynności, które mają na celu osiągnięcie jak najwyższych pozycji strony w wyszukiwarce Google na wybrane słowa kluczowe. Wśród tych czynności najważniejszymi są optymalizacja techniczna strony, pozyskiwanie backlinków oraz tworzenie treści na stronę.

Pozycjonowanie strony ma na celu uzyskanie jak największego ruchu z wyszukiwarki, z możliwie wartościowych dla danej firmy słów kluczowych np. dla firmy fotowoltaicznej z Katowic będą to frazy „fotowoltaika katowice” lub „panele fotowoltaiczne katowice”. Im wyższe pozycje posiada strona, tym więcej osób może dzięki temu na nią trafić. 

Kiedy pozycjonowanie strony ma sens?

a

Słowa kluczowe związane z Twoją ofertą

Pozycjonowanie strony ma sens, jeśli Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki Google przy szukaniu usług lub produktów, które oferujesz, a także informacji o nich. Przykładowo dla biura nieruchomości z Krakowa pozycjonowanie strony ma sens, ponieważ jego klienci często wpisują w wyszukiwarkę takie frazy jak np. biuro nieruchomości Kraków, mieszkania na sprzedaż Kraków, ceny nieruchomości Kraków itp. 

Sprawdź czy powinieneś inwestować w SEO

Faktem jest, że w większości branż klienci korzystają z wyszukiwarki Google w swoim procesie zakupowym. Jeśli jednak chcesz mieć pewność, że w Twojej branży również warto pozycjonować stronę, to zgłoś się do nas po bezpłatną analizę słów kluczowych. Dowiesz się z niej, jakie są najczęściej wyszukiwane frazy w Twojej branży oraz jakie są to liczby w skali miesiąca.

3
2

Uzyskaj bezpłatny audyt widoczności

Jeśli pozycjonujesz swoją stronę lub robiłeś to w przeszłości, to zgłoś się po bezpłatny audyt widoczności strony. Dowiesz się z niego, jak Twoja witryna jest widoczna na tle konkurencji oraz jaka jest jakość dotychczasowych działań pozycjonujących.

Co zyskasz na pozycjonowaniu strony w localsee?

Zwiększasz ruch
na stronie

Zwiększając ruch na stronie z wartościowych słów kluczowych,
zwiększasz liczbę potencjalnych klientów. 

P2

Wypozycjonowana strona sprzedaje 24/7

Dobrze widoczna strona, która korzystnie przedstawia firmę, generuje leady sprzedażowe
non stop.  

Zwiększasz szansę konwersji

Poprzez dobre merytorycznie i sprzedażowo treści zwiększasz szansę na kontakt ze strony Klienta lub zakup.  

Pozycjonujesz swoją stronę internetową?
Zgłoś się po bezpłatny audyt.

BEZPŁATNY AUDYT

Nasz proces pozycjonowania stron

01
Rozmowa
z Klientem

Przeprowadzamy rozmowę
z Klientem, aby dowiedzieć
się, jakie usługi i produkty
są kluczowe dla firmy.

02
Analiza słów
kluczowych

Wyszukujemy oraz wybieramy frazy, które najefektywniej przełożą się
na sprzedaż.

03
Audyt
strony

Przeprowadzamy techniczny
i wizualny audyt witryny, aby stwierdzić, jakie zmiany są
warte wprowadzenia.

04
Optymalizacja
strony

Naprawiamy błędy techniczne oraz poprawiamy inne aspekty strony, które mają wpływ na jej pozycje w wyszukiwarce.

05
Tworzenie
treści

Systematycznie publikujemy treści, które angażują czytelników
i pozycjonują odpowiednie
słowa kluczowe.

06
Pozyskiwanie
linków

Systematycznie pozyskujemy linki z wysokiej jakości forów, blogów, portali branżowych oraz regionalnych.

07
Monitoring
wyników

Monitorujemy słowa kluczowe
oraz ruch na stronie, a także sporządzamy przejrzyste comiesięczne raporty.

Dlaczego localsee?

Zauważyliśmy, że wiele małych firm handlowych i usługowych nie czerpie pełnych korzyści z lokalnej obecności w internecie. Przedsiębiorcy często nie inwestują w skuteczne pozycjonowanie, zarówno stron internetowych, jak i wizytówek Google, lub podejmują próby na własną rękę, które przynoszą ograniczone rezultaty. W rezultacie, pomimo oferowania świetnych usług i produktów, tracą klientów na rzecz konkurencji, która jest łatwiejsza do znalezienia i lepiej się prezentuje online.

Wiele firm działa w ten sposób, ponieważ ich właściciele są specjalistami w swojej branży, ale już niekoniecznie w pozycjonowaniu. Nie mają świadomości, jakie korzyści z niego płyną, przez co albo traktują je po macoszemu. Z drugiej strony są przedsiębirocy, którzy wiedzą, że pozycjonowanie jest istotne, ale na przeszkodzie stoją im koszty. Zatrudnienie specjalisty ds. SEO, niezbędne narzędzia oraz koszty linków i copywritingu, to min. 6 – 8000 zł miesięcznie.

Oprócz kosztów trzeba mieć na względzie zaplanowanie strategii pozycjonowania oraz jej realizację. Właściciel firmy jest w ten sposób mocno zaangażowany w cały proces. Nic więc dziwnego, że wiele firm jest w kwestii pozycjonowania pasywnych. Dlatego postanowiliśmy zaoferować lepsze rozwiązanie, czyli usługi naszej firmy.

Zgłoś się do nas, a otrzymasz dopasowaną strategię pozycjonowania oraz lepsze efekty przy znacznie niższych kosztach niż w przypadku realizowania SEO na własną rękę. Pozycjonowanie z localsee, to niskie zaangażowanie po Twojej stronie i wysokie po naszej. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jakie rezultaty uda nam się osiągnąć.

Zwiększenie ruchu
na stronie

Szansa na
więcej leadów

Większa
rozpoznawalność

Wyprzedzenie
konkurencji

Większe zaufanie
i renoma

Długofalowe
efekty

Klienci o nas

 Dawid Chlipała
Dawid Chlipała
Właściciel w CJSERVICE
Read More
Polecam współpracę z localsee, efekty ich działania widać niemal natychmiastowo. Obsługa na najwyższym poziomie oraz szybka reakcja na wiadomości. Można być pewnym, że oddaje się wizytówkę Google w dobre ręce.
Dawid Krajewski
Dawid Krajewski
Właściciel w Powypadkowo24
Read More
Firma ma bardzo fachowe podejście do klienta. Prezentują pełny profesjonalizm i zaangażowanie, a pomoc i radę otrzymamy w każdej chwili.
Artur Olejniczak
Artur Olejniczak
Właściciel w EstateStreet
Read More
Polecam Localsee i Pana Dawida. Indywidualne podejście do klienta, bardzo dobry kontakt i cierpliwość dla laika w kwestii pozycjonowania, to zdecydowane plusy współpracy. No i najważniejsze – pozycjonowanie działa 🙂
Vlad Urbanskyi
Vlad Urbanskyi
Właściciel w EL-COM
Read More
Jesteśmy zadowoleni, ponieważ nasze wyniki poszły w górę.
Jarosław Kowalski
Jarosław Kowalski
Manager w Słoneczna Willa
Read More
Polecam firmę localsee z czystym sumieniem. Pełen profesjonalizm w podejściu do klienta – zawsze można liczyć na pomoc, dobrą radę i niemal natychmiastową odpowiedź, a do tego wiedzą, co robią, ponieważ nasza wizytówka bardzo szybko zajęła czołowe miejsca w wynikach wyszukiwania!
Adam Kłosowicz
Adam Kłosowicz
Właściciel w Polprofili
Read More
Współpraca przebiega świetnie! Polecam ich usługi każdemu, kto pyta mnie o pozycjonowanie 🙂
Aleksandra Starotecka
Aleksandra Starotecka
Marketing Manager w Passive Instal
Read More
Bardzo dobry kontakt z klientem. Pan Dawid zawsze pomocny oraz profesjonalny. Ze wszystkich powierzonych zadań firma wywiązuje się bez żadnych zastrzeżeń. Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie tak samo owocna, a nawet bardziej niż do tej pory. Polecam 🙂
Michał Przybylski
Michał Przybylski
Właściciel w OSK PROGRESS
Read More
Pozycjonowanie w Google Maps na najwyższym poziomie. Co ważne też dla mnie, jest to firma z ludzką twarzą a nie korporacja.
Dawid Drąg
Dawid Drąg
Wpółwłaściciel w Adwil
Read More
Oferta „szyta na miarę” specjalnie dla naszej firmy. Sprawna współpraca z dobrym efektem. Polecam.

Skontaktuj się z nami i sprawdź, czy również Twoją stronę potrafimy wypozycjonować.

ZAMÓW ROZMOWĘ

FAQ

Od czego zależy cena pozycjonowania strony?

Pozycjonowanie strony jest usługą, która może mieć bardzo różny zakres, także jego cena jest zawsze ustalana z Klientem. Wpływ na cenę mają następujące czynniki:

  • techniczna jakość strony,
  • wizualna jakość strony,
  • aktualna widoczność strony,
  • czas istnienia domeny,
  • liczba oraz konkurencyjność pozycjonowanych fraz,
  • to, jak szybko Klient chce wypozycjonować się na wysokie pozycje,
  • budżet Klienta (im większy budżet, tym więcej możemy zrobić, także jest to istotny czynnik).  

Z powyższych względów koszt pozycjonowania ustalamy zawsze indywidualnie. Analizujemy wszystkie czynniki i przedstawiamy Klientowi widełki cenowe (budżet minimalny i optymalny), jaki będzie wymagany, aby skutecznie pozycjonować jego stronę.

Ile trwa pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie strony jest działaniem systematycznym i długofalowym, dlatego firma, której zależy na dobrej widoczności w sieci nie powinna przerywać pozycjonowania. Oczywiście nie jest to zabronione, ale trzeba mieć na względzie, że gdy jedne strony idą w górę, to inne spadają.

 

Budowanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google to działanie długofalowe, szczególnie w konkurencyjnych branżach, gdzie o widoczność na te same słowa kluczowe walczy wiele firm.

Sukces osiągnięty w 5 minut zazwyczaj trwa tyle samo, a tego przecież nie chce żadna firma. Pozycjonowanie jest jak budowanie świetnej sylwetki – potrzebny jest na to czas i systematyczny wysiłek, ale efekty wynagradzają naszą pracę.

Jak długo trzeba czekać na efekty?

Czas, po jakim zaczniemy widzieć efekty pozycjonowania zależy od takich czynników jak:

  • to, czy zaczynamy od zera, czy strona ma już jakąś widoczność na interesujące nas słowa kluczowe,
  • wysokość budżetu z jakim działamy,
  • liczba oraz konkurencyjność pozycjonowanych fraz.

Generalne zależności są następujące:

  • jeśli strona ma już niezłą widoczność na interesujące nas frazy, to pozycje idą do góry już od pierwszego miesiąca,
  • im większy budżet posiadamy na działania, tym więcej możemy zrobić (np. pozyskać więcej mocnych linków lub opublikować więcej jakościowej treści) co oczywiście przekłada się na szybsze efekty,
  • im więcej fraz pozycjonujemy, i im są one trudniejsze do wypozycjonowania, tym wolniej rosną pozycje (chyba, że duża liczba fraz idzie w parze z dużym budżetem).  

Próbując na koniec odpowiedzieć prosto na to pytanie – pierwsze efekty w postaci wyższych pozycji pojawiają się u nas najczęściej już po 1-2 miesiącach. Wzrost ruchu organicznego nastąpi natomiast dopiero, gdy frazy wejdą na pozycje na pierwszej stronie wyników (pozycje 1-10), a to w dużej mierze zależy od tego, na jakich pozycjach są na początku współpracy.

Czy dajemy gwarancję konkretnych efektów?

Nie dajemy gwarancji uzyskania konkretnych pozycji w konkretnym czasie, ponieważ żadna rzetelna firma ich nie daje. Pozycjonowanie to bardzo skomplikowany proces i na jego wyniki ma wpływ wiele czynników. Dlatego nie da się przewidzieć, jakie dokładnie będą uzyskane efekty.

Ponadto, należy pamiętać, że internet to miejsce, w którym w każdej sekundzie pojawiają się tysiące nowych domen, stron, linków, treści itd. To wszystko wpływa na pozycje i nie da się w takim środowisku przewidzieć dokładnych wyników konkretnych działań.

Jeśli jednak myślisz, że przez to działamy po omacku, to na szczęście się mylisz. Choć nie jesteśmy w stanie dokładnie przewidzieć wyników pozycjonowania, to nasze doświadczenie pozwala nam na taką pracę, która zawsze daje efekty.

Jakie raporty otrzymują nasi Klienci?

Klienci otrzymują od nas co miesiąc mailowe raporty, które obejmują:

  • wykaz linków pozyskanych z forów, blogów i serwisów tematycznych,
  • wykaz artykułów sponsorowanych opublikowanych na innych witrynach,
  • informacje o dodanych artykułach blogowych oraz innych treściach na stronie Klienta,
  • informacje o innych wykonanych działaniach np. otpymalizacji szybkości strony czy zmianach graficznych, 
  • dane dotyczące linków, ruchu organicznego oraz pozycjacji monitorowanych słów kluczowych pozyskane z programu Ahrefs,
  • dane dotyczące ruchu organicznego na stronie pozyskane z Google Analytics.

Dane przedstawiamy w taki sposób, aby Klient mógł bez problemu samodzielnie prześledzić, jak z miesiąca na miesiąc zmieniają się pozycje ważnych dla niego fraz oraz ruch na stronie. Wszystkie dane raportujemy w arkuszach Google, ale na życzenie Klienta przesyłamy również zrzuty ekranu z Ahrefsa i Google Analytics.

Co nas wyróżnia?

Transparentność współpracy

Masz pełny wgląd w nasze
działania, czyli dokładnie wiesz,
co dla Ciebie zrobiliśmy oraz
jakie rezultaty uzyskaliśmy.

Dopasowana strategia pozycjonowania

Proces pozycjonowania
dopasowujemy do możliwości
finansowych firmy oraz jej
celów biznesowych.

Uzyskiwane
rezultaty

Otrzymasz najlepsze możliwe efekty w ramach budżetu, na jaki współpracujemy. 

Czy masz jakieś pytania?

Zamów bezpłatną rozmowę z naszym doradcą, aby uzyskać ofertę lub odpowiedzi na swoje pytania. Możemy porozmawiać np. o tym:

Najczęściej współpracujemy z firmami, które zatrudniają od kilku do kilkudziesięciu pracowników, także szczególnie polecamy kontakt jeśli Twoja firma zalicza się do tej grupy. 

Wypełnij formularz

Zamów rozmowę

Zaproponuj rozmowę, a chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

contact

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

ZAMÓW BEZPŁATNĄ ROZMOWĘ

Zadzwonimy do Ciebie, aby Ci pomóc. Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów bezpłatną konsultację

Zadzwonimy do Ciebie, aby Ci pomóc. Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie.