Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony internetowej (ang. SEO)  jest de facto szeregiem systematycznie wykonywanych czynności, które mają na celu osiągnięcie jak najwyższych pozycji strony w wyszukiwarce Google na wybrane słowa kluczowe. Wśród tych czynności najważniejszymi są optymalizacja techniczna strony, pozyskiwanie backlinków oraz tworzenie treści na stronę.

Pozycjonowanie strony ma na celu uzyskanie jak największego ruchu z wyszukiwarki, z możliwie wartościowych dla danej firmy słów kluczowych np. dla firmy fotowoltaicznej z Katowic będą to frazy „fotowoltaika katowice” lub „panele fotowoltaiczne katowice”. Im wyższe pozycje posiada strona, tym więcej osób może dzięki temu na nią trafić. 

Kiedy pozycjonowanie strony ma sens?

a

Sprawdź jak zachowują się Twoi klienci

Pozycjonowanie strony ma sens, jeśli Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki Google przy szukaniu usług lub produktów, które oferujesz, a także informacji o nich. Przykładowo dla biura nieruchomości z Krakowa pozycjonowanie strony ma sens, ponieważ jego klienci często wpisują w wyszukiwarkę takie frazy jak np. biuro nieruchomości Kraków, mieszkania na sprzedaż Kraków, ceny nieruchomości Kraków itp. 

Sprawdź czy powinieneś inwestować w SEO

Faktem jest, że w większości branż klienci korzystają z wyszukiwarki Google w swoim procesie zakupowym. Jeśli jednak chcesz mieć pewność, że w Twojej branży również warto pozycjonować stronę, to zgłoś się do nas po bezpłatną analizę słów kluczowych. Dowiesz się z niej, jakie są najczęściej wyszukiwane frazy w Twojej branży oraz jakie są to liczby w skali miesiąca.

3
2

Uzyskaj bezpłatny audyt widoczności

Jeśli pozycjonujesz swoją stronę lub robiłeś to w przeszłości, to zgłoś się po bezpłatny audyt widoczności strony. Dowiesz się z niego, jak Twoja witryna jest widoczna na tle konkurencji oraz jaka jest jakość dotychczasowych działań pozycjonujących.

Co zyskasz na pozycjonowaniu strony w localsee?

Zwiększasz ruch
na stronie

Zwiększając ruch na stronie z wartościowych słów kluczowych,
zwiększasz liczbę potencjalnych klientów. 

P2

Wypozycjonowana strona sprzedaje 24/7

Dobrze widoczna strona, która korzystnie przedstawia firmę, generuje leady sprzedażowe
non stop.  

Zwiększasz szansę konwersji

Poprzez dobre merytorycznie i sprzedażowo treści zwiększasz szansę na kontakt ze strony Klienta lub zakup.  

Nasz proces pozycjonowania stron

01
Rozmowa
z Klientem

Przeprowadzamy rozmowę
z Klientem, aby dowiedzieć
się, jakie usługi i produkty
są kluczowe dla firmy.

02
Analiza słów
kluczowych

Wyszukujemy oraz wybieramy frazy, które najefektywniej przełożą się
na sprzedaż.

03
Audyt
strony

Przeprowadzamy techniczny
i wizualny audyt witryny, aby stwierdzić, jakie zmiany są
warte wprowadzenia.

04
Optymalizacja
strony

Naprawiamy błędy techniczne oraz poprawiamy inne aspekty strony, które mają wpływ na jej pozycje w wyszukiwarce.

05
Tworzenie
treści

Systematycznie publikujemy treści, które angażują czytelników
i pozycjonują odpowiednie
słowa kluczowe.

06
Pozyskiwanie
linków

Systematycznie pozyskujemy linki z wysokiej jakości forów, blogów, portali branżowych oraz regionalnych.

07
Monitoring
wyników

Monitorujemy słowa kluczowe
oraz ruch na stronie, a także sporządzamy przejrzyste comiesięczne raporty.

Dlaczego localsee?

Zauważyliśmy, że większość lokalnie działających usługowych i handlowych firm, nie czerpie korzyści z dobrze widocznej strony internetowej. Przedsiębiorcy nie inwestują w pozycjonowanie lub wykonują je we własnym zakresie ze słabym skutkiem. Sprawia to, że pomimo usług wysokiej jakości i produktów w dobrej cenie, klienci wybierają inne firmy – takie, które łatwo znaleźć w wyszukiwarce, z przemyślanymi wizualnie i treściowo stronami.

Wiele firm działa w ten sposób, ponieważ ich właściciele najczęściej dobrze znają się na swojej pracy, ale nie mają już czasu na zdobywanie wiedzy o pozycjonowaniu. Nie mają świadomości korzyści, jakie z niego płyną, przez co nie chcą w nie  inwestować. Nawet jeśli wiedzą, że pozycjonowanie jest niezwykle istotne, to na przeszkodzie stoją koszty zatrudnienia specjalisty ds. SEO i niezbędnych narzędzi, a także dodatkowe koszty związane z zakupem linków i copywritingiem (łącznie dla małej firmy 5 – 7 000 zł netto miesięcznie).

Oprócz kosztów trzeba mieć też na względzie zaplanowanie strategii pozycjonowania oraz zarządzanie jej realizacją. Właściciel firmy jest w ten sposób mocno zaangażowany w cały proces. Nic więc dziwnego, że wiele firm jest w kwestii pozycjonowania pasywnych. Dlatego postanowiliśmy zaoferować lepsze rozwiązanie, czyli usługi naszej firmy.

Zgłoś się do nas, a otrzymasz dopasowaną strategię pozycjonowania oraz znacznie niższe koszty – które możesz w pełni odliczyć od podatku – niż w przypadku realizowania SEO na własną rękę. Pozycjonowanie z localsee, to niskie zaangażowanie po Twojej stronie i wysokie po naszej. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jakie rezultaty uda nam się osiągnąć.

Zwiększenie ruchu
na stronie

Szansa na
więcej leadów

Większa
rozpoznawalność

Wyprzedzenie
konkurencji

Większe zaufanie
i renoma

Długofalowe
efekty

Klienci o nas

 Dawid Chlipała
Dawid Chlipała
Właściciel w CJSERVICE
Read More
Polecam współpracę z localsee, efekty ich działania widać niemal natychmiastowo. Obsługa na najwyższym poziomie oraz szybka reakcja na wiadomości. Można być pewnym, że oddaje się wizytówkę Google w dobre ręce.
Dawid Krajewski
Dawid Krajewski
Właściciel w Powypadkowo24
Read More
Firma ma bardzo fachowe podejście do klienta. Prezentują pełny profesjonalizm i zaangażowanie, a pomoc i radę otrzymamy w każdej chwili.
Artur Olejniczak
Artur Olejniczak
Właściciel w EstateStreet
Read More
Polecam Localsee i Pana Dawida. Indywidualne podejście do klienta, bardzo dobry kontakt i cierpliwość dla laika w kwestii pozycjonowania, to zdecydowane plusy współpracy. No i najważniejsze – pozycjonowanie działa 🙂
Marcin Gdakowicz
Marcin Gdakowicz
Właściciel w Tawerna pod Wodnikiem
Read More
Dzięki współpracy z localsee nie musimy się martwić widocznością naszej wizytówki. Możemy natomiast skupić się na tym, co robimy najlepiej, czyli na gotowaniu.
Vlad Urbanskyi
Vlad Urbanskyi
Właściciel w EL-COM
Read More
Jesteśmy zadowoleni, ponieważ nasze wyniki poszły w górę.
Jarosław Kowalski
Jarosław Kowalski
Manager w Słoneczna Willa
Read More
Polecam firmę localsee z czystym sumieniem. Pełen profesjonalizm w podejściu do klienta – zawsze można liczyć na pomoc, dobrą radę i niemal natychmiastową odpowiedź, a do tego wiedzą, co robią, ponieważ nasza wizytówka bardzo szybko zajęła czołowe miejsca w wynikach wyszukiwania!
Aleksandra Starotecka
Aleksandra Starotecka
Specjalista ds. Marketingu w Passive Instal
Read More
Bardzo dobry kontakt z klientem. Pan Dawid zawsze pomocny oraz profesjonalny. Ze wszystkich powierzonych zadań firma wywiązuje się bez żadnych zastrzeżeń. Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie tak samo owocna, a nawet bardziej niż do tej pory. Polecam 🙂
Michał Przybylski
Michał Przybylski
Właściciel w OSK PROGRESS
Read More
Pozycjonowanie w Google Maps na najwyższym poziomie. Co ważne też dla mnie, jest to firma z ludzką twarzą a nie korporacja.
Dawid Drąg
Dawid Drąg
Wpółwłaściciel w Adwil
Read More
Oferta „szyta na miarę” specjalnie dla naszej firmy. Sprawna współpraca z dobrym efektem. Polecam.

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz sprawdź, czy również Twoją stronę potrafimy wypozycjonować

ZAMÓW ROZMOWĘ

FAQ

Pozycjonowanie strony jest usługą, która może mieć bardzo różny zakres, także jego cena również nie jest stała. Wpływ na cenę ma szereg czynników, a wśród najważniejszych można wymienić:

  • techniczną jakość strony,
  • wizualną jakość strony,
  • aktualna widoczność strony,
  • czas istnienia domeny,
  • konkurencję,
  • liczbę oraz konkurencyjność pozycjonowanych fraz,
  • to, jak szybko Klient chce wypozycjonować się na wysokie pozycje. 

Z powyższych względów koszt pozycjonowania ustalamy zawsze indywidualnie. Analizujemy wszystkie czynniki i przedstawiamy Klientowi budżet, jaki będziemy potrzebować, aby skutecznie pozycjonować jego stronę.

Pozycjonowanie strony nie jest działaniem jednorazowym i firma, której zależy na dobrej widoczności w sieci nie powinna przerywać pozycjonowania swojej witryny. Oczywiście, że nie jest to zabronione, ale trzeba mieć na względzie, że gdy konkurencyjne strony będą szły do góry, to nasza będzie spadać.

Budowanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google to działanie długofalowe, szczególnie w konkurencyjnych branżach, gdzie o widoczność na te same słowa kluczowe walczy wiele firm.

Sukces osiągnięty w 5 minut zazwyczaj trwa tyle samo, a tego przecież nie chce żadna firma. Pozycjonowanie jest jak budowanie świetnej sylwetki - potrzebny jest na to czas i systematyczny wysiłek, ale efekty wynagradzają naszą pracę.

Czas, po jakim zaczniemy widzieć efekty pozycjonowania zależy od takich czynników jak:

  • to, czy zaczynamy od zera, czy strona ma już jakąś widoczność na interesujące nas słowa kluczowe,
  • wysokość budżetu z jakim działamy,
  •  
  • liczba oraz konkurencyjność pozycjonowanych fraz.

Generalne zależności są następujące:

  • jeśli strona ma już niezłą widoczność na interesujące nas frazy, to pozycje idą do góry już od pierwszego miesiąca,
  • im większy budżet posiadamy na działania, tym więcej możemy zrobić (np. pozyskać więcej mocnych linków lub opublikować więcej jakościowej treści) co oczywiście przekłada się na szybsze efekty,
  •  
  • im więcej fraz pozycjonujemy, i im są one trudniejsze do wypozycjonowania, tym wolniej rosną pozycje (chyba, że duża liczba fraz idzie w parze z dużym budżetem).  

Próbując na koniec odpowiedzieć prosto na to pytanie - pierwsze efekty w postaci wyższych pozycji pojawiają się u nas najczęściej już po 1-2 miesiącach. Wzrost ruchu organicznego nastąpi natomiast dopiero, gdy frazy wejdą na pozycje na pierwszej stronie wyników (pozycje 1-10), a to w dużej mierze zależy od tego, na jakich pozycjach są na początku współpracy.

Nie dajemy gwarancji uzyskania konkretnych pozycji w konkretnym czasie, ponieważ żadna rzetelna firma ich nie daje. Pozycjonowanie to bardzo skomplikowany proces, a na jego wyniki ma wpływ wiele czynników i dlatego nie da się przewidzieć konkretnych efektów.

Ponadto, należy pamiętać, że internet to miejsce, w którym w każdej sekundzie pojawiają się nowe domeny, strony, linki, treści itd. To wszystko wpływa na pozycje i nie da się w takim środowisku przewidzieć dokładnych wyników konkretnych działań.

Jeśli jednak myślisz, że przez to działamy po omacku, to na szczęście się mylisz. Choć nie jesteśmy w stanie dokładnie przewidzieć wyników pozycjonowania, to nasze doświadczenie pozwala nam na taką pracę, która zawsze daje efekty.

  • Klienci otrzymują od nas co miesiąc mailowe raporty, które obejmują:
    • wykaz linków pozyskanych z forów, blogów i innych miejsc,
    • wykaz artykułów sponsorowanych opublikowanych na innych witrynach,
    • dane dotyczące linków, ruchu organicznego oraz zmian w pozycjach monitorowanych słów kluczowych pozyskane z programu Ahrefs,
  • dane dotyczące ruchu organicznego na stronie pozyskane z Google Analytics.

Dane przedstawiamy w taki sposób, aby Klient mógł bez problemu samodzielnie prześledzić, jak z miesiąca na miesiąc zmieniają się pozycje fraz oraz ruch na stronie. Wszystkie dane raportujemy w arkuszach Google, ale na życzenie Klienta przesyłamy również zrzuty ekranu z Ahrefsa i Google Analytics.

Co nas wyróżnia?

Transparentność współpracy

Masz pełny wgląd w nasze
działania, czyli dokładnie wiesz,
co dla Ciebie zrobiliśmy oraz
jakie rezultaty uzyskaliśmy.

Dopasowana strategia pozycjonowania

Proces pozycjonowania
dopasowujemy do możliwości
finansowych firmy oraz jej
celów biznesowych.

Uzyskiwane
rezultaty

Otrzymasz najlepsze możliwe efekty w ramach budżetu, na jaki współpracujemy. 

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę

Jeśli chcesz z nami porozmawiać, wyślij zapytanie z prośbą o telefon.

contact

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

ZAMÓW BEZPŁATNĄ ROZMOWĘ

Zadzwonimy do Ciebie, aby Ci pomóc. Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów rozmowę z naszym doradcą

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Zamów bezpłatną konsultację

Zadzwonimy do Ciebie, aby Ci pomóc. Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie.